Iki bucuk yasindaki ogluma kreste arkadaslari surekli vuruyor tirnakliyor ya, bu duruma cok üzülüyorum, bana ogretmenleri vuran da bebek sizin oglunuz da bebek diyor ama ben bunu normallestiremiyorum. Gozlerinin surekli ustunde olmasini tembihliyorum ama sonuc degismiyor. Bugun de oglumu yikarken baktim omzu tirnaklanmis bana bunun bilgisi bile verilmedi. Sinir küpüyüm. Yarin artik uslubumu da degistirecem