Deletedmom5151 kullanip memnun kaldiginiz termos onerilerinizi alabilirmiyim aldığınız site ile birlikte max 6 7 saat sıcak tutması lazım dışarı çıkınca zor oluyor
cglyn9 Deletedmom5151 Cix Nova Home 700 ML Çelik Termos - hepsiburadadan almıştım. 5 aydır kullanıyorum. Sıcak tutma süresi baya uzun. Yaklaşık 12 saat suyu aynı sıcaklıkta muhafaza ediyor. Çoğu zaman ben suyu tazelemek istediğim için daha sıcakken döküyorum. Akma sızdırma da olmuyor kesinlikle.
Janss Deletedmom5151 Bende Karaca sport modeli var 24 saatten fazla ısıyı muhafaza ediyor (sıcak/soğuk/ılık) ama mama/biberon termosu değil .
Balarisio Deletedmom5151 ebebek baby plus yada decatlondan metalik olanlardan alın.bu arada decatlon olanlarin süresi daha uzun.
KuzeyiinAnnesii Deletedmom5151 https://www.hepsiburada.com/babyjem-bebek-termosu-350-ml-mavi-p-AILEBABYJEM078MV?magaza=MAXBEBEK&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=EAIaIQobChMIgMm66ab25QIVirHtCh1TKw3rEAQYDSABEgIyRvD_BwE Çok uzun süre kullandım mama yapabilmek için oğlum 17 aylık oldu artık ihtiyacım olmuyor ama sapasağlam duruyor tavsiye ederim
Sino Ben de içine biberon koymak için almıştım sağdıcım süt ayni ısıda kalsın dışarı çıktığımda diye Migros’tan aldım ama markasını bilmiyorum üzerinde de yazmıyor gayet güzel işimi görüyor