Nisasengul kaka yapamıyordan kastınız nedir, kaç gün yapamıyor ? Bebeğiniz ne kadarlık ? Kaka yapamıyor diye doktora danıştınız mı ? Sabun yakabilir canı yanabilir kaldı ki fitil veya kaka için probiyotik, şurup vs varken sabun mantıklı mı sizce ? Lütfen böyle şeyler yapmayın