Sezeryan doğum yaptım kızım 13 günlük sarılığımız vardı sık emzir dedi doktor ancak bebiş kesinlikle uyanmıyor günde çok nadir iki kere uyanırsa ağzına alıyor memeyi bende sürekli sağıp vermeye başladım sürekli sağıp mama kaşığı ile veriyorum şuan 2 göğüs toplamı 60 ml süt çıkıyor bu miktar iyi mi ? Arttırmak için ne yapmam gerekiyor ? Emzirme danışmanlığı mı alsam alan ve tavsiyede bulunabilecek var mı ?