Merhaba anneler,
bebeğim uyurken birden sıçrayarak uyanıyor ellerini falan yukarı kaldırıyor. Sonra geri dalıyor fakat derin uyumuyor. 2 ay 10 günlüğüz tecrübeli anneler sizce bu normal mi. Yeni doğduğu zamanda oluyodu geçer dedim ama henüz geçmedi. Bunun yüzünden sürekli uykusu bölünüyor. Böyle bir durum yaşayan var mı