Erva1234 Henuz 2 yas 1 aylik kizim var ama konusmuyor sadece herseyee anni anni diyor bide ba ba ba diyor kelimesi hic yok surekli bagiriyor o derdigini anlatamadigindan bende ne dedigini istedigini anlamadigimdan herseye bagiriyor.
A2B4 Erva1234 Doktora gttnizmi çok geç bir yas hiç anlamlı kelimesi yok sanırım düz baba demiyor mu?hiç daha öncesinde üzerinde durmadinizmi
Deletedmom_73 Erva1234 Tam 2 yaşinda konuşuyor aslında bıdır bıdır, ama dili dönmüyor diye düşünüyorum, mesela bugün ilk defa EVEEET dedi, daha da söylemedi zamanla konuşurlar bence.
Sandra Erva1234 bnm kızımda 3 yaşında cümle kuramıyor anne baba dede nene gel burda orda hayr gibi biliyor hala dR gidemedik eşim çalışıyor yabancı dilim yok yoksa bn götürürdüm üstelik bnde geç konuşmuşm bazen genetik oluyor
Erva1234 A2B4 hayir hic anlamli kelimesi yok konusma terapistine goturdum 2 yasini 3 ay gecince bak yine konusmuyorsa kelimesi yoksa getir dedi
Erva1234 Deletedmom_73 ben cok endiseleniyorum etrafima bakiyorum bunun yasindakiler neler konusuyor ama benim kizim konusmuyor konusmayip derdigini anlatamadigindan cok bagiriyor herseye
Prensesannesii44 Erva1234 kızım şuan 3 yaşında o yaşta patır patır konuşuyordu siz beklemeden iyi bir doktora gidin geç kalmayın
Erva1234 Prensesannesii44 masallah kiziniza yasini 2 ay gecmesini bekliyorum terapist oyle dedi bende cok istiyorum herkes gibi konjsmasini dort gozle bwkliyorum insallah o gunleri gorurum
A2B4 Erva1234 şuan 1 ay evde deneme süreci verdi cocugumda sknti yok konuşma geçilmesi çıktı maalesef babasının tarafında var .16 aylık olsun düzelme olmazsa erkenden baslicaz tabiki önerileri muhteşem ve kesinlikle 2 yas beklenmememli