Merhaba güzel anneler benim 3.5 aylık bir kızım var ve evim aşırı derecede sıcak gündüz gece farketmeksizin yanıyor. Bebekle aynı odada uyudugumuz için pencereyi açamıyorum kapıdan dolayı cereyan yapar hasta olur korkusundan ama bu defa da bebeğim aşırı derecede terliyor hele emzirirken kan ter içinde kalıyor ne yapabilrm. Lütfn akıl verin bazen açayım cami diyroum bu defa çok korkuyorum hasta olur diye