Merhaba hanımlar çağrı merkezi sertifikası almak istiyorum bir sürü borçlarımız var ve ben artık çocuklarıma istediğimi almak istiyorum.4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü 2 sene okudum istemediğim için bıraktım sonrada evlendim.Lise mezunuyum.Güvenilir bir sertifika alabileceğim site bilgisi olan varmı?