Mamaya başlamanız gerekiyor. Bende aynısını yaşadım göğüslerim yara oldu emziremiyordum. Her gün kızım gözlerimi kontrol ediyordum. Hafif sararma gördüm doktora gittik sınırda dedi hemen mamaya başladık ben emzirme danışmanlığı aldım. Bebeğim sarılık olmadan süreci tamamladık. Bende mama vermek istemezdim ama çocuğun besin alması gerekiyor. Benim istediğimden ziyade bebeğin ihtiyacı önemli olan. Sütünüz hiç gelmese ne yapacaktınız yine mama o yüzden sarılık konularını atlatın sonra kesersiniz mamayı. 33.günlük kızım 2 hafta oldu mamayı bıraktık. Şuan sadece anne sütü