fufissmom ilk zamanlar benimde kabız oluyordu 8 gün yapmadığı oluyordu zeytinyağı içiriyordum öyle yapıyordu mamasını değiştim düzeldi aptamil kullanıyorum diğer mamaları hep denedim gaz ve kabız yaptı bide bebelac gold iyidi ama kilo aldırmıyordu şu an aptamil kullanıyoruz. Memeyi sürekli veriyorum önce meme veriyorum sonra mama, mamayi sabah öğle akşam 150 cc kesinliklikle veriyorum ara zamanlarda da emziriyorum bakıyorum sütüm çok az geliyor ama yinede emzirmeye çalışıyorum.