Doğum yapalı 9 gün oldu epidral sezeryan oldum elimde ve ayaklarımda kızarıklıklar oluşmaya başladı sanki ezilmiş gibi de ağrı yapıyor zamanla da şişmeye başladı sonra baktım vücudumda da döküntüler oluşmaya başladı. Başına gelen oldu mu hiç kızlar neden olur. Bu arada bebeğim yoğun bakımda emzirmeye gidiyorum bulaşıcı mı diye de korkuyorum