ilknur26_ Buguugn 6. Ggunumuz günde 7 kez kaka yapıyor ciste yapıyor her 2 saatte bir emiyor ama sarılık var gözlerinin içinde siz nasıl atlattiniz sizde varmı
emine94 ilknur26_ bizim kaka ciste bir problem yoktu fazla fazla yapıyordu ama sarılık olduk maalesef bir gün hastanede yattık 14 ile yatış yapılmıştı çok sık emmesine rağmen Kan uyuşmazlığı vardı ve uzamış sarılık oldu
Melis1706 ilknur26_ 4.gun 12 iydi 5. Gun 17 ile hastaneye yattik hastanede hemsire kontrolunle hep emzirdim ilk gun dusmedi 2. Gun mama verdk dustu
Merva96 ilknur26_ bizde şimdi kontrolden geldik 14.8 çıktı 19 günlük bebeğim iki hafta önce 16 dan yatış yapıldı takibini yapıyoruz
Nuribouysal Hiç korkma canım bol bol emzir geçer benim oğlumun 2 den 14 e yükseldi 16 da yatış dediler 2 gün sonrq gel düşmezse demişti 12 ye düştü geri gönderdiler
Sezerss Benim oğlumun değeride 13tü anne sütü sarılığı dedi doktor fizyolojik bir durummuş kilo alımı iyiydi müdahale etmediler 3. Aydan sonra rengi yerine geldi yavrucuğumun
emine94 ilknur26_ değeri düştü şuan 3 aylık yeni yeni yuzunden geçiyor 1 1 buçuk ay 10 civarında gezdi değerleri sık sık emzirdim saatte bir gibi
ilknur26_ emine94 çok kaka yapıyor ama emiyor kaka yapıyor uyuyor sürekli uyku halinde sariliktan demi gözünü acmayisi
Sinemdrm ilknur26_ benim bebeğim suan 10 aylık ama benimde sarılık olmuşdu 13 dü mama vermemek için direndim ama en sonunda 2 saatde bir mama dayadık gece hep ışığın altında yatırmışdık ve gözünü dahi acamıyordu sonra mamayı dayayınca anında düştü .