GmzEfln- Kızlar 6ay17 günlüğüz kendi kendine koltuğa, yatağa tutunup ayağa kalkmaya başladı. Bu kadar erken olması normal mi. Sizinkiler ne zaman kendi kendine tutunup kalkmaya başladı
GmzEfln- morrrrengiiii Ne bileyim arkadaşımın kızı 10 aylık daha yeni yeni kalkmaya başlamış o yüzden erken diye düşündüm
GmzEfln- Bebegim1- bizimki 1 ayı geçiktir emekliyor zaten ama 6. Ayla birlikte desteksiz oturmaya emeklerken oturmaya ve tutunup kalkmaya başlayınca bana fazla geldi 😂
Linasmom_ GmzEfln- normal canım biz 6.auda emekledik arkasına ayağa kalkmaya başladı şimdi kenarlıyor 8.5 aylık şuan
tekbasimabakiyorum GmzEfln- normal benimki de beşinci ayda başladi, erken değil olması gereken süreç işliyor. Yürümesi en az 9.ay
Deletedmom_62 GmzEfln- ay maşallah benim kızım 11.5 aylık daha yeni tutunup kalkiyo. O zaman erken yürür 8_9 aylıkken yürür 😊
GmzEfln- Deletedmom_62 Hadi inşallah. Bende babası da erken yürümüşüz birazda aileye çekiyo galiba bu işler ama her çocuk gelişimi farklı tabiki 🌸
nur09_ GmzEfln- 6 ay 23 günlük bebeğim desteksiz oturamıyor emeklemiyorda 😅çaba var ama henüz hiç birşey yok
nur09_ GmzEfln- ben ilk zamanlar çok takıyordum ama şimdi saldım artık gelişimi normal çok şükür bir sıkıntı yok o yüzden artık irdelemiyorum bu sefer ben stres oluyorum 😂😂