Seraysarp Kızlar ben 29 gün önce sezaryan oldum bi kaç gündür dikiş yerimden akıntı geliyor iltihaplanmış gibi başına böyle birşey gelen var mı acı ağrı falan yok
lceLady Seraysarp Hemen doktora gidin acilma buyumeden.isterseni acilden gidin baksinlar Bende 2.5 ay once dogum yapmistim ayni şekildeydi.pansuman yaptılar birde denize gir demisti bana doktor tuzlu su hemen kapatir diye. Gerçektende cok ise yaradi 1 haftada iyilesti
Asyalina55 Seraysarp bnimde oldu ama cok fazla degoldi antiboyotik ictim bayagi gcmis ve kpanmiş cok şükür
Deletedmom_112 Seraysarp enfeksiyon kapmış benimde başıma benzer bir durum gelmişti, ilerlemeden acile veya kadın doğum doktoruna gidebilirsin
lceLady Seraysarp hayir canim neden kessinler.. ilac verir veya pansuman yapıyorlar sonra sen kendin devam ediyorsun evde. Ben 3 gebelik yasadim 2 gebeligimde oldu.. olabiliyor bazen reaksiyon yapiyor bazen bizlik bir durum olmuyor
Asyalina55 Seraysarp bna tburcu oldugumda yazmsti doktor onu bitrmemistim onu kullandim emzirirken iciliyordur sanırım yazdigina göre😐
Seraysarp lceLady teşekkürler gittim dediğiniz gibi ilaç verdi krem ve batikon verdi pansumanı evde kendim yapıcam enfeksiyon kapmış ve sıcaklardan dolayıda pişmiş
Seraysarp Deletedmom_112 aynen dediğiniz gibi enfeksiyonmuş ve pişmiş sıcaktan kremle antibiyotik verdi
Deletedmom_116 İlerlemeden gidip baktırın mutlaka. Bende de küçük bir yerinde olmuştu antibiyotikli krem kullandım geçti.