Ygt239z Kızlar bebeğim 6 ay 15 günlük ek gıdayı red ediyor yemiyor . Zıtlaşmadan bir şekilde yediriyorum az da olsa kusuyor ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum hiçbirşeyi beğenmiyor
1gulceninannesi Ygt239z hazır değil mi acaba ? Biraz ara verip sonra tekrar deneseniz belki daha olumlu olabilir. Bu arada kendiniz yemek yerken özendirici davranabilirsiniz, biraz daha gözlemleyip ilgisini çekebilir mi acaba bilemedim?
Kuzularinanasi Ygt239z suan ztn tadim zamani.agzina degmesi tadini almasi yeterli.kasik kasik yemesini beklemeyin.o ancak 7.aydan sonra 8.ayda olur
Ygt239z 1gulceninannesi benim yediklerime bakıyor ağzını falan açıyor ama konu ek gıda olunca anlıyor sanki ağznı kapatıyor , zaten geç başladık ek gıdaya hiç mi sevmez bir bebek öğürüyor direkt kusuyor
1gulceninannesi Ygt239z öğürmesi kusması çok normal henüz alışma aşamasında. Hangi yöntemle yapıyorsunuz ? Blw mi püre mi veriyorsunuz ? Belki yöntemi değiştirebilirsiniz.
1gulceninannesi Kuzularinanasi aynen doyumluk değil tadımlık şuan öğürecek kusacak alışacak.. endişe etmeyin bence ☺️
1gulceninannesi Ygt239z şuan ana besin anne sütü ya da mama hangisini alıyorsa onla doyacak diğerini de yavaş yavaş öğrenecek. ☺️
Ygt239z 1gulceninannesi bebişim biraz kilolu 😂bende sandım ki ek gıdayı rahat yer aç kalıyor zannediyordum