Alissinannesi Kızlar hangi marka nevresim takımları kullanıyorsunuz benim çarşaflarım.tuylendi sadece Özdilek olanlar tuylenmedi bendeki sorun var yoksa kalitesizlikten mi bu durumu yaşayan var mı . Birde altınbaşak nevresim takımı kullanan varmi
AngelMotherr Alissinannesi bendeki ozdilek taş gibiler 5 senedir Sizdeki marka nedir tuylenen markası olmayan çoğu tüylenme oluyor
Alissinannesi Olric11 bu markalarda bende yaşamadım kullanıyorum hemde haftada üç kere net yıkıyorum bişey olmuyor ama mesela taç kristal tuylendi
Alissinannesi AngelMotherr evet Özdileklerde ne solma ne tüylenme ne yıpranma en ufak bişey yasamiyorum
Alissinannesi AngelMotherr hatırlamıyorum şuan bri taç kristal diğerini bilmiyorum bugünde altınbaşak aldım iki tane umarım sorun yasamam
Azraada58 Alissinannesi karacada altınbaşakta kullanıyorum altınbaşak hic hoşuma gitmedi rengi attı ama karaca 6 senelik evliyim hic bi sorun yaşamadım
Azraada58 Alissinannesi tüylenme değilde böyle acayip renk attı lacivert almştm bi tarafı koyu bi tarafı ack renk kaldı bide cabuk yıprandı sanki 1 sene oldu alınalı oda misafir gelince seriyorum yani
yagmurkokusu_ Alissinannesi bir amca var nevresim yorgan gibi şeyler yapıyor 1 defa diktirdim 3 sene ne renk solması vardı ne de başka birşey o kadar kaliteliydi ki sonra sonra rengi güneşte kuruttukça soldu. 3 sene sonra bir daha diktirdim lohusayken yatağıma sermek için hala kullanıyorum fakat diğerinden daha kaliteli değil çünkü fiyatlar arttı önceden 250 ye diktiriyorsun şuan 500 verdim kumaş olarak orta kalite seçmiştim. Kızım içinde diktirdim çarşafı lastikli yastığını da hediye verdi. Yorgan kılıfı da çift renk.
Alissinannesi yagmurkokusu_ bende bugün iki nevresim takımına 1200 lira verdim. Keşke burda da diken olsa