2 aylıkken bebeğime süt alerjisi teşhisi koyulmuştu. Sıkı bir diyet ile 6 ay geçirdik emmeyi bıraktı belirtiler bitti diyeti açtık şuan kendisi süt urunleri tüketince pek belirti göstermiyor zaman zaman gövdesinde ve ağız çevresinde kızarıklık devam ediyor. Sorum şu alerji bu ay bitti diyelim mama raporu devam ediyor mu 1 yaşına kadar raporu var normalde. Doktor raporu kaldırabilir mi ?