Ceycey001 gulsah-ozcan doktorunuz ne dedi cok erken degilmi bende soedugumda en az bir sene hatta 2 sene beklemelisin dedi bizde 5 aylık okduk
Alpbaby Hayırlı olsun o bebek doğacak bi şekilde ne olursa olsun ☺️ bende sezeryanlıyım bebeğim 5 aylık herkesin başına gelebilir yani dağ salim kucağınıza alın inşallah