Srpapatya Bebekte durum nasıl oluyor bilmiyorum ama kuzenim Akdeniz anemisi. 25 yaşına girdi ve gayet sağlıkla hayatını yaşıyor. Bağışıklığı biraz daha kuvvetlendirmek gerekiyor, düşük oluyor çünkü. Yalnızca çocukluğumuzda hatırlıyorum hastalıklarını birazcık daha ağır geçiriyordu. Onun dışında senelerdir hiç ilaç kullandığını görmedim.