Bebeğim 2 ay 2 günlük. 2 gündür sürekli gaz yaparken ağlıyor kucaktan inse ağlıyor kucaga gelse ağlıyor her türlü ağlıyor yani. Gündüzde çok uyuyamadi. Sadece memede biraz sakinlesiyor akşama kadar memede durdu onun haricinde hep ağladı. Yasadigimiz bu durum atak mi? Eğer ataksa kaç gün sürüyor?