Kızlar benim bebeğim 34 günlük. Mesela bugün saat 10dan beri sadece emmeye kalktı onun dışında hep uyudu. 2 saatte bir kendi kendine kalkıyor ya da ben özleyip uyandırıyorum 2 saat geçmeden. Akşamları da bölük pörçük 4 saat falan uyanık kalıyor yine uyuyor ya da gece vsvs. Yani uzun uyuma döngüsü var. Uyandığında da cingöz gibi ama baya evde geziyoruz yatmak istemiyor falan. Bir anormallik yoktur değil mi ya? Uzamış sarılığı var ama değeri 11, düşüşte.