Ben oldum. Laparoskopik sekilde . Girmem cıkmam yarım saati bulmuştur. Çok rahat bir operasyon hiç korkmayın . Ben 5 gün inanilmaz ağrılar çektim narkotik ağrı kesicilerle yinede düşüremedim. Bu kadar kolay olacagunu bilseydim hemen operasyon olurdum