lceLady boynu çok katlı elimle bile zor açıyorum aglıyo sabah ve akşam her gün aynı saatte duş aldırıyorum banyodan sonra cok iyi kuruluyorum ama havalar çok sıcak onun etkisi mi bilemedim çok üzüldüm görünce. Elimde fito krem var doktor meme ucu yarası için vermişti eczane pişiğe iyi geldiğini sölemişti dediiiniz givi bide bez koyayım yakalık fivi bişey