Biz de 4 aylığız ve doğduğundan beri kusuyor. Doktorlar umursamıyor. Kilo alımı iyiyse ki iyi, yapacak bişey yok 6 aya kadar çekeceksin dedi. Anormal kusuyor benimki sırılsıklam. Günde en az 20-30 önlük ıslanıyor salya da başldığından beri, günde 2-3 sefer de kıyafet değiştiriyorum. Yazık çocuğuma...ben o doktorları napim bilmiyorum! Fazla emiyor olabilir ama bi çocuk hala doyduğunu bilmez mi anlmadım gitti. Eziyet ikimizedr başka bişey değil!