Merhabalar anneler bizim 3. Ayımıza 4 gün kaldı gelişiminiz nasıl gidiyor ? Bizim ki daha çok tepkiler vermeye başladı, onu severken daha çok gülmeye başladı. Bebişimle konuşurken karşılık veriyormuş gibi sesler çıkarıyor ya tesadüf ya da gerçekten cevap verme niteliğinde