Ayla3663 4 aydır doğum yapalı saçlarım tutam tutam dökülüyor sizdede öyle oldumu ne yapmam gerekiyor ne tür ilaç kulanmalıyım yada şampuan
Kuzularinanasi Ayla3663 dokulme onleyici sampuan ,krem, bakim yaglari kullanin tabiki.o sac dokulmesi herkesin basina geliyor gecici bi surec bittiginde yeniden cikiyor dokulen yerler merak etmeyin.
Kuzularinanasi Ayla3663 evet dogumdan sonra herkeste oluyor genelde 3 ay sonra baslar yaklasik 1 2 ay surer.
Visneli-dondurma Benimde 4. Ayımda başladı avuç avuç dökülüyor kel kaldım resmen. Dahiliyeye gittim kan değerlerim iyiymiş. Doğumdan sonra normal bi süreç kendisi durur falan dedi