AsafEymenmom bunemeselaa ihmal etmem asla her ay giderim ultrasona girerim 😁 ALLAH sizede şifa versin bizi bebeklerimize bağışlasın 🤲🏻💚
AsafEymenmom yigit2021 inşallah tekrar yaşamazsın 🤲🏻🥺benim daha küçük yeni hissediyorum ağrıları boyut baya küçük inşallah ilerlemez🤲🏻
AsafEymenmom Tomris-Hatun içim rahatlayor böyle yorumlar okuyunca🥺insan kötüsünü istemez ama düşüncesi kitlenin var oluşu kafamdan çıkmadı yorumunuz için teşekkür ederim ❤️
Tomris-Hatun AsafEymenmom vucutta her olusan kitle kotu ddgildir heleki memedeki kitleler . Inan 2 kuzenimdede var 2 kuzenimde takipli sana ornek verdigim biyopsi olmayan . Halamin kizinda var o oldu biyopsi temiz cikti . Sut bezesi fbi bsi cikti korkma sen
AsafEymenmom Deletedmom_79 haklısınız bende öyle düşünüyorum ama ister istemez yeni yaşadığım bir durum kuruntu yaptım çok iyiki post açmışım kafam artık daha rahat 🌼
Deletedmom_79 AsafEymenmom çok sevindim rahatlamana korkma tabi😌 ağrı yapmıyor bazen yamuk yatmaktan göğüs kaslarım zedelenir mememe vurur ağrısı ama içerden onunla alakalı hiç olmadı
kitapkurdubebeninanasi AsafEymenmom bekarken benim de vardı sol göğsümde kist her 6 ayda bir gidip büyümüş mü diye kontrol ettiriyordum. Doğum yaptıktan sonra geçti çok şükür. Regl döneminden 3 gün önce ağrı yapardı. Hatta oğluma hamile olduğumu onun ağrısı olmayınca anlayıp test yapmıştım😃
AsafEymenmom kitapkurdubebeninanasi inşallah benimde geçer 🥺🤲🏻benim regl dönemi dışında her gün ağrısı var
AsafEymenmom Tomris-Hatun doğrudur doktorda aynen öyle söyledi kötü kitle sinsidir kendini belli etmez benimki sütten dolayı oluştu hemen hissettim ama geçmesi için dua ediyorum 🤲🏻
63_hulya_63 AsafEymenmom canm benm iki tarafta bir sürü kist var tel taraftada 2 tane kitle var yaklaşık 5 yıldır varlar bir sorun yok sadece adet zamanj falan ağrı yapıyor okadar
Kuzuannesi_ AsafEymenmom benim de sol göğsümde elime geldi doğumdan sonra, ultrason çekildim o yağ bezesiymis , sağ göğsümde kireçlenme gördüler ultrasonda , pzt emar çekilicem 🙏