Merhaba birşey soracaktım ben saçım siyahtı ben sarı boyattım komple dipleri gelmeye başladı ve sarı yapınca çok kabarık oldu saçlarım aşırı beğenmez oldum dön yapmadığım sürece yıprandı tekrar siyah boyasam bu kabarıklık geçermi düzelirmi kesmek asla istemiyorum saçımı dönerseniz çok sevinirim kızlar ona göre ya boya alıcam yapıcam evde yada düzelmez derseniz dipler sarıya boyatıcam tekrar