Merhaba hanımlar benim beneğim normaldede her emmeden sonra veya her mamadan sonra kusan bir bebek doktor gaviscon tozu verdi yolladı eve neyse kimi bebek kusarsk büyürmüş .. şuan 3 aylık geçmez ise idrar yolu tahlili yaptırıcaz kusuyor ama maşallah kilosu çok iyi boyu falan
Şimdi sıcak bölgede oturdugumuz için bir tatlı kaşığı su veriyorum ama su verir vermez hemen kusuyor önceden sıkıntı yoktu yenş çıktı bu başımıza sizce neden olanı