Kızlar Oğlumu büyük bizim kullandığımız küvetin içinde kendi küvetiyle yıkıyordum büyük küvetin kenarında ise şampuan duş jeli duruyordu duş jelini life sıkarken bi anda oğlumun gözüne fışkırdı baya kaçtı neye uğradığını şaşırdı o da bende. gözleri anında kıpkırmızı oldu ben hemen elimle bol suyla yıkadım. Ağlamadı ama kendini sürekli sıktı zaten canı acıyınca çok ağlayan bir bebek değil banyonun sonlarına doğru kendini sıkmaya morarmaya başldı gözünü kırptıkça canı acıyordu sanırım.bende bir yandan ağlayarak banyo yaptırıyorum hemen çıktık giydirdim ama gözü çok kızardı çok üzgünüm.ecowellin duş jelini kullanıyorum. Emzirdim ve uyuttum ama o hali gözümün önünden gitmiyor masum masum bakıyor gözü acıdıkça gözünden yaş akıyordu ama ağlamıyordu onun yerine ben ağladım sarıldım kendimi suçladım çok üzgünüm çok. Gözü şiş ve kızarık. hastaneye gitmeli miyim bilemedim 😔