direnim_ uyku sırasında silmiyorum, hiç silmedim de gece uykularında. O yüzden çoğu çocuğa göre uyku düzeni cok güzel ve henüz 3 ay 27 günlük olmasına rağmen. Uykuda uyarmayı doğru bulmuyorum ama haricinde tabi ki silip temizliyorum kaka yaparsa yıkıyorum, zaten ıslak mendil kullanmıyorum %99 u su olan mendiller var onları kullanıyorum