printhelloworld Merhaba anneler bebekleriniz ayağa kalkıp tutunarak yürüdükten ne kadar süre sonra desteksiz yürümeye başladı?
sadekahve_bitter printhelloworld 6 aylıkken ayağa kalkıp tutunuyordu sıralıyırdu 9 aylık yürüdü kızım
printhelloworld sadekahve_bitter maşallah benim kızım 9 aylık 1 aydır sıralıyor desteksiz yürümesi için bir kaç ay daha geçmeli o halde
sadekahve_bitter printhelloworld evet 🥰 belki birden de yürüyebilir belli olmuyor Bnmki biraz aceleciydi
Lalinn 13,5 aylık hâlâ sıralıyor😂ben acele etmiyorum ama maşallahı var gelişimi güzel mutlaka yürür canım aşkım o benim🌸💕
printhelloworld Damladuru01 bu aralar sık sık poposunu havaya kaldırırken görüyorum bide belini doğrultsa desteksiz ayakta duracak belki de anne olmak birinin her anını izlemek çok değişik bir şeymiş