Kızlar bebeğim bu ayın 17de 4aylık olucak anne sütü almıyor mama kullanıyorum mamamız sma bugün Dr kontrolü vardı 500gr geri de 6kilo acaba aptamil mama alıp kullansam nasıl olur midesinde bi sorun olur mu kaç aydır aynı mamayı kullandığımız için bu arada 4bucuk aylıkken yavaştan ek gıdaya başlıycaz Doktorumla konuştuk birdaha ki gittiğimde karar vericez mama yediği için