BskSrc biz 9 buçuk aylıkken gittik ilk kez ve yadırgadı doğal olarak. Eğer gidersen ve bebiş şaşkın şaşkın etrafına bakarsa hiç moralini bozma 🤗 ben biraz daha hareketlenmesini ve sonbaharın gelmesini bekleyeceğim tekrardan oyun gruplarına katılmak için. Bir de mesela 6 - 12 aylık grup ama bebeklerde 15 gün bile çok fark yaratıyor. Yani ay olarak çok geniş bir aralık. Mesela benimki daha yeni emekleme denemelerine başlamışken, grupta bir buçuk yaşında hem yürüyen hem konuşan çocuk vardı ve zaten aynı becerilere sahip olmaları beklenilemez. Oyunlar bize zor ona kolay geldi mesela. Bi de oyun gruplarına süreklilik gerekiyor ki çocuk adapte olsun, sosyalleşsin