PembeBattaniye Gebelik testimde hayalet çizgi var kuruma çizgisi mi nasıl anlayabilirim bebeğim 6 aylık olucak cumartesi umarım hamile değilimdir bilenler lütfen yazsın
Birdunyabircennetannesi PembeBattaniye 2 3 saat sonra çıktı ikinci çok ince çizgi Ve hamileydim Çok fazla test yaptım hiç kuruma çizgisi çıkmadı 🤷 Kan tahlili vermenizi tavsiye ederim
PembeBattaniye ZeynepOzcan ben sana testteki kuruma çizgisimidir diye sormadım farkındaysan kuruma çizgisi midir değil midir nasıl anlayabilirim diye sordum
PembeBattaniye uynakbalina evde değilim foto atamıyorum malesef ben sadece anlamanın yolu varmı diye sordum
Birevladaemanetci PembeBattaniye geç çıktıysa kuruma çizgisi olabilir burdan anlayabiliriz. Ama bence tekrar bı test yapın kaç dk içinde çıkmış bı yine inceleyin
Betelgeuse_ PembeBattaniye testin aciklama kisminda yazar bilmem kac dk sonra sonuclari dikkate almayin diye. Genelde 15 dk sonra sonuclari dikkate almayin yaziyor Bende de 15-20 dk sonra ince cizgi cikmisti, hamile degildim ama
Mi-Mi PembeBattaniye ben testi ysptım bi beş on dakika bakmıştım çizgi yok diye çöpe atmıştım.Daha sonra 1saat falan geçmişti tekrar bakayım diye çöpten cıkarmıştım iki çizgi vardı ben hamileymişim🤭😊
Gktgshr PembeBattaniye yaptığıb test hangi testtendi kaset test mi. Bi de erken gebelik testi al onu dene bakalım canım