Gıda çok önemli, size enerji verecek şeyler tüketin . Et,yumurta,kuruyemiş önemli. Benim kızım 10 aylık emzieiyorum ve hala vitamin kullanıyorum. Emziren anneler için multivitaminler var burada marka vermeyeyim doktorunuza danışıp siz de kullanabilirsiniz ben de oldukça işe yaradı