Dilara28 Reflümü var bebeğinizde. Çok mu kusuyor ? O yüzeen tavsiye etmiştir. Kullandığınız mamaya katacaksınız içinde minicik bir ölçek var. Kutudaki talimatlara uymalısınız. Yoksa mamanız sütlaç gibi olur. Katılaşam mamanızın bebeğin içebilmesi yani biberondan rahat akabilmesi içinde 1 numara büyük biberob başlığı kullanmalısınız. Mama katı olduğu için kabız olacaktır. Bu durumda doktordan duphaloc şurup istemelisiniz. İhtiyaç halinde kullanmalısınız tavsiye edilen ölçüde. Alışkanlık yapmıyor