Busra0211 Hanımlar selam, 5 aylık bebeğimin boyu 65 cm çıktı. 51 cm doğmuştu. Anne baba olarak biz uzunuz aslında. Uzaması için ne yapabilirim sizce. Henüz ek gıdaya başlamadık.
CennetKapim Busra0211 Normal bence. Persentil tablosuna da baktım normal değerde görünüyor. Benim kızımda 5 aylıkken 65cm miş. Zaten uzar boyu, şuan boyu için endişelenecek bir durum yok.
1Annevekizi Busra0211 kızımda 50 cm doğdu 2 aylık 60 cmdi. Boy biraz genetiktir bence dicem ama bizde normal boylardayiz öyle uzun değiliz. Sağlıklı olsun da boyu uzar her şekil 🌼🌼
Krkynaleyna Busra0211 1 yaşına kadar anne sütü, 1 yaşından sonra genetikle uzarmış boy. Sütünün kalitesini arttırmaya çalış. Benimde ailem çok uzun eşimin tarafı kısa inşallah bize çeker 😅 Neyse bir de d vitaminini sakın aksatma bol bol da güneşe çıkar
sevgi3112 Benim kızımda 52 cm doğdu . Şu an 5 ay 9 günlük 67 cm . Boyları gayet normal canım şu an endişelenecek bi durum yok ☺️