Arkadaslar askerdeyken önemli bisey icin izin alinip cikilabilinir mi bilen var kı yasayan goren abimin dugunu varda askerlik ckti gidecek herseyide ayarladik 2 ay snra izin alip dügünü icin gelebilirim belki diyor hic biseyi ertelemedik bu yüzden izin verirler mi acaba bilen varsa cevaplarsa cok sevinirim