18seda07 Kızlar 1 aylık bebeğim var. Kahveyi de çok seviyorum hamilelikte her gün dibek kahvesi içiyordum şimdi içebilir miyim zararı olur mu acaba ? Siz içiyor musunuz
benimbebegim 18seda07 Ben günde iki bardak içiyordum valla Türk kahvesi şimdi 9 aylık hala içiyorum 😂🙄
DuruAselEmr 18seda07 Benim bebegimde 2.5 aylık bende hergun içiyorum çok abartmadiktan sonra sorun olacağını düşünmüyorum.Özellikle uykusuz bi gece gecirdiysem başka türlü kendime gelemiyorum 😅