Mont alayım diyorum ama beden bulamiyorum hiç bir yerde olanlarında af edersiniz tipi kayık.
14 aylık oğluma 3 yaş almak mantıklı olurmu emin olamıyorum geçen yıl 4 aylıkken 12 ay almıştık yaza doğru göbeği sıkmaya başladı 😬
Alan arkadaşlar siz nereden aldiniz