hemsire-anne- benim de ilk günler yoktu ve mama vermiştim, sonrasında emmeye alışma süreci zor oldu ama doktor da onerdiyse verilebilir, bunla beraber arttırmak için biseyler de yap tabi , bana Solgar hap onermislerdi o biraz artırmıştı , sonradan bı çocuk doktoru mamillac süt arttırıcı önerdi , en doğal uygulayabileceğin bol su içmek ve her yemeğe kimyon katmak👍