Ben storu cikarip balkon ya da banyoda bi guzel yıkıyorum her yerini lif kullaniyorum beyaz sabunla mis gibi oluyo camasir deterjani fairy bi de hali koltuk sampuani var fakirin onlari karıştırıyorum en son da yumuşatıcıyi sulandırıyorum bi kovada esit miktarda döküyorum bir iki dk bekleyip duruluyorum. Sonra balkonda biraz yellendiriyorum ki fazla kisim var ya rulo seklinde duran nemli falan kalirsa kokmasin diye yellendiriyorum hoop astim bitti gitti