5 ay 29 günlük oğlum 3 4 gündür uyurken uyanıp ağlıyor. Gündüz uykuları kısaldı çok. Geceleri de emzirip yatırıyorum piş piş yapıyorum biraz beşiği sallıyorum ama o dönmeye çalışıyor yardım ediyorum sağa sola sırt üstü yüz üstü dönmesine yok hala dönmeye çalışıyor sonra dalmış gibi oluyor aonra yine uyanıyor. Bu normal mi bu ayda ataktan mı kaynaklanıyor acaba? Başına gelen varmı ki