Melisaa12 Anneler çocuk gelişim testi yaptıran varmı aranızda nasıl bi işlem nasıl ilerliyor sonucu hemen belli oluyormu ? Sonucunda ne yapıyorlar aydınlatırsanız çok sevinirim teşekkürler şimdiden.
Aysegul93 Melisaa12 muhtemelen tüm yönleriyle yani Bilişsel gelişimi dil gelişimi motor gelişim bunları diyorsunuz eğer doğru anladıysam sorular şeklinde ve cocugu işte oyunla konuşturma vb.artık yaşına uygun şekilde gözlemleyip değerlendirme yapıyorlar hemen sonuçlanan birşey
Melekyldd Melisaa12 Daha dün yaptırdım. Oturmasına, kalkmasına yüz üstü durmasına bakıyorlar. 9 ay üzeriyse ayakta durmasına falan bakıyorlar. Eline bir kaç oyuncak verip hareketlerini gözlemliyorlar. 10-15 dk süren bir şey. Sonucu hemen veriyorlar.
berenselen-16 Aysegul93 bu testleri nerde yapıyorlar acaba 4 yaşında kızıma yaptırmak istiyorum ve ücretli mi?
Aysegul93 berenselen-16 genelde pedagoglar flan yapıyor cocuk ruh sağlığı ile ilgilenen uzman kişiler yapar
Melekyldd berenselen-16 Çocuğunuzun herhangi bilinen bir problemi yoksa çocuk doktorlarının talebi ile randevu veriliyor. Çoğunlukla aynı hastanede mevcut oluyor. Kendiniz direkt randevu alamıyorsunuz.
Melekyldd Melisaa12 Yaşıtları ile uyumlu yazıyordu. Çocuk doktoru bu aylardaki her çocuktan rutin olarak istiyoruz bu testi dedi.
Melisaa12 maysa-19 biz çocuk hastalıklarına gittik o nörolojiden randevu sistemine gönderdi bazı bölümler yan dal olduğu için direk randevu alamıyorsunuz nöralojinin talebiyle yaptıracağız bizim gözlemdiğimiz bi sorun yok tedbir amaçlı yapalım dedi