Kızlar merhaba🌸
Oğlum 4 buçuk aylık, anne sütüyle besleniyor. Düzenli doktor kontrollerini yaptırıyoruz. Burda gördüğüm kadarıyla bebeklerin geneli probiyotik kullanıyor. Doktorumuza sanırım 2 ay kontrolünde sormuştum gerek duymadığını söyledi. Sizler neden ve ne zamandır kullanıyosunuz? Cevaplarınızı bekliyorum🥰