2 aylık bebeğim var 5 gündür kaka yapmıyor anne sütü ile besliyorum sadece büyük bi rahatsızlığı da yok gibi ama ben endişe ediyorum biraz geçen ay ki dr kontrolünde 8 güne kadar normal dedi doktor bilemedim ya kulak çöpü ile uyarı da yaptım bi türlü olmadı neden sizce bunu yaşayan anneler yardımcı olur musnuz?