Kızım 6 aylık. Oto koltuğuna da otursa kucakta da olsa arabaya bindiğinde bir süre sonra ağlamaya başlıyor. Hem de öyle böyle değil. Canı yanıyormuşçasına katıla katıla 🥹🥹🥹
Bu durumu yaşayan var mı ? Acaba midesi mi bulanıyor ? Yoksa korkuyor mu ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum