Kızlar bimde çalışıp çocuğunu kreşe veren var mı bende düşünüyorum maaşı 15 binmiş çalışan arkadaşlarım öyle diyor kreş fiyatı sordum 70 bin dendi 10 taksit aylık 7 bin dendi sizce mantıkli mi
Keşke calismasak ama yetişemiyoruz artık faturalar borçlar krediler olmuyor yani hele şu kriz döneminde
Sizden fikir almak istiyorum 🙉 7 bin kreşe vericem 8 bin bana kalıcak siz olsanız ne yapardınız 🙋