Anneolmak93 Hanımlar 4 aylık kızım var bi aydan beri saçım aşırı dökülüyor kelleşme oldu kenarlarda sizler neler yaptınız ne kullandınız ne kdr süre böyle dökülecek
YldzEfsun Anneolmak93 bende dökülmesin diye çok uğraşıyorum. Ama herkes bana illa ki dökülecek diyor. Hamileyken kullandığın vitaminler varsa onlara devam etmeni tavsiye ederim. Birde eczanede satılan saç vitaminleri var. Ellips diye bi markanın kullanıyorum. Tavsiye ederim
Deletedmom_79 Anneolmak93 saçımı kısaltıp Urban Care’in mor biotin toniğini kullandım. Birazda hormondan herhalde ki toparladı sonrasında. İlk 6 aya kadar normal diyorlar dökülme
Littlemansmom Anneolmak93 ben çareyi kestirmekte buldum sağlıklı uzuyor şimdi en azından dökülmesinin önüne geçtim öncesinde kullanmadığım şampuan kalmadı restorex ten tut elidora kadar sadece Farmasinin ısırgan otlu şampuanı bir tık iyi geldi azalttı biraz.